وبلاگ تجارت الکترونیک گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

اطلاعات فنی | دانستنی | خرید | آسانسور | اطلاعات عمومی | قیمت
زنجیر جبران آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

زنجیر جبران و نقش اساسی آن در آسانسورهای مرتفع

با اوج گرفتن ساختمان ها و آسمان خراش ها آسانسورها نیز باید تغییراتی می کردند تا بتوانند پاسخگوی ارتفاع بلند ساختمان ها باشند. از جمله این تغییرات، تغییر در سرعت حرکت آنها و طول حرکت است. بسته به ارتفاع ساختمان ارتفاع چاه آسانسور نیز افزایش میابد.

ادامه مطلب

قفل درب آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

قفل درب آسانسور

قفل درب آسانسور چیست؟ چگونه باید از قفل درب آسانسورتان نگهداری کنید؟ چگونه می توانید فورا یک قفل درب آسانسور سفارش دهید؟ با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

خرید فلکه هرزگرد آسانسور- قیمت موتور آسانسور بهران - قیمت فلکه هرزگرد

فلکه هرزگرد آسانسور

فلکه هرزگرد یکی از بخش های مهم و اساسی در سیستم تعلیق آسانسور است. در خرید این قطعه باید دقت زیادی به خرج دهید چرا که ممکن است نوع بی کیفیت آن باعث فاجعه ای بزرگ شود.

ادامه مطلب

درب اتوماتیک آسانسور نوعی از درب هاست که بدون دخالت دست و اعمال فشار باز و بسته می شود. این وسیله نقش مهمی در ایمنی آسانسور دارد.

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور نوعی از درب هاست که بدون دخالت دست و اعمال فشار باز و بسته می شود. این وسیله نقش مهمی در ایمنی آسانسور دارد.

ادامه مطلب

گاورنر آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

گاورنر آسانسور

گاورنر آسانسور به تنهایی کار نمی کند. بلکه جزئی از یک سیستم است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این سیستم نقش مهمی در امنیت آسانسور ایفا می کند. در هر زمانیکه سرعت آسانسور بیش از حد مجاز شود، سیستم گاورنر از وقوع حادثه جلوگیری می کند.

ادامه مطلب

خط تولید درب لولایی بهران | گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

درب لولایی آسانسور

درب آسانسور در کنار قطعات دیگر مانند موتور آسانسور، کابین، ریل و غیره شاکله اصلی آسانسور منزل شما را می سازد. وقتی وارد ساختمان می شوید اولین چیزی که توجهتان را جلب می کند درب ورودی آسانسور خواهد بود.

ادامه مطلب

موتور گیرلس بهران - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

موتور گیرلس آسانسور

اهمیت موتور آسانسور بر هیچ کسی پوشیده نیست. همانطور که میدانید آسانسورها مدل های مختلف و انواع زیادی دارند. پیشنهاد می کنیم اگر در این باره اطلاع ندارید مقاله انواع آسانسور ما را در اینجا بخوانید. قلب تپنده یک آسانسور موتور آن است.

ادامه مطلب

خرید آسانسور پکیج یا ترکیبی - گروه صنعتی بهران

خرید آسانسور پکیج یا ترکیبی ؟

امروزه به دو روش میتوانید آسانسور مورد نیاز خود را خرید کنید. راه اول آنست که یک پکیج آسانسور انتخاب کنید. و راه دوم خردی کردن آسانسور به صورت ترکیبی است. در ادامه به توضیح هر کدام از این روش ها می‌پردازیم. پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه این مقاله درباره 👈قیمت تمام شده آسانسور👉 نیز بخوانید.

ادامه مطلب

موتور گیربکس آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

موتور گیربکس آسانسور

موتور قطعا مهم ترین قطعه هر دستگاه صنعتی است. این نکته در مورد اسانسور هم صدق می‌کند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین نوع موتورهای آسانسور، موتورهای گیربکس هستند. در سیستم آسانسور کلیه‌ی عملیات جابجایی کابین برعهده موتور آسانسور است.

ادامه مطلب

استاندارد آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

استاندارد آسانسور چیست ؟ (قسمت دوم)

بله درست خواندید. ممکن است شما و معمار ساختمان تان تمام نکات ایمنی در خرید و استاندارد آسانسور را رعایت کرده باشید. اما بازهم دچار حادثه شوید. یا در استفاده روزمره از آسانسور دچار مشکل شوید. آیا به راستی رعایت نکات ایمنی در خرید اقلام استاندارد آسانسور و رعایت نکات قانون آسانسور در ساختمان ها به تنهایی کافیست؟

ادامه مطلب

قیمت درب آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

قیمت درب آسانسور

چرا قیمت درب آسانسور متفاوت است ؟ در این مقاله شما را با نکات تاثیرگذار در قیمت درب های آسانسور آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

استاندارد آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

استاندارد آسانسور چیست؟ (قسمت اول)

استاندارد آسانسور مجموعه‌ای از قوانین و مقررات است که به منظور حفظ سلامت و ایمنی مردم توسط سازمان ملی استاندارد تهیه شده است.طبق قانون نصب آسانسور مستلزم استانداردسازی آسانسور در قانون موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است. البته موسسه استاندارد وظایف خود را به شرکت‌هایی واگذار کرده که آن‌ها می‌بایست فروشندگان و نصابان آسانسور را تعیین صلاحیت کنند. استاندارد آسانسور را به مالکین تحویل دهند. و …

ادامه مطلب

لینک های مرتبط